Thursday, September 27, 2012

Persoalan dan jawapan SNE/BEUTSKIN ESSENCE

Salam semua.Sekarang ni Beutskin Essence(BE) dah jadi fenomena dah.Puncanya ramai artis dah try dah berjaya dengan kesan positif.Sebelum menjual produk,saya lagi suka customer faham dulu kenapa saya syorkan SNE dahulu berbanding BE atau saya syorkan makan pakej terus BE+SNE+EXCEL TEA.

Kita tengok ramai artis berpuas hati makan produk ni,kita hanya nampak BE sahaja sedangkan mereka ambil SNE+BE dan minum air yang banyak berterusan paling lama 3 bulan atau lebih.Kita nak cantik tapi terlalu teruja dengan BE sahaja dan mahukan kesan cepat sedangkan khasiat SNE lagi baik dari BE.Betulkan dulu fahaman tu.Hehe.

Sebab tu kalau customer berminat,saya akan tanya dahulu ada apa apa penyakit tak sebab kalau bagi terus BE,mungkin dia rasa tiada apa apa perubahan.Saya tak nak kawan kawan/pembaca/customer saya beli tapi takde perubahan sebab punca cara pengambilan tu.Bazir duit nanti.Tak nak la macam tu.



+

+




APAKAH BEZA SNE DAN BEUTSKIN ESSENCE?

Maksud saya disini,kedua duanya mempunyai kandungan buah seabuckhtorn tetapi SNE mengandungi kandungan buah seabuckhtorn lebih tinggi(100%) berbanding BE(30%).BE pula kandungannya lebih untuk khasiat bagi kulit.Katakanlah seseorang itu mempunyai masalah/penyakit lain dalam badan,SNE akan merawat segala masalah dalam badannya dahulu tetapi kalau dia hanya ambil BE sahaja,BE tak mampu nak rawat masalah dalam badan dia dengan kandungan buah seabukhtorn yang rendah.Jadi,kesan pada kulit tak berapa nak berkesan la sebab masalah dalam badan belum dapat diselesaikan dahulu.Jadi,cara makan perlu lah betul dan kesannya bergantung pada individu.Paling lama diambil adalah 3 bulan.


SNE ni macam makanan 'wajib' dalam produk SNE Marketing sebelum kita cuba yang lain.Badan kita terdedah kepada penyakit kerana persekitaran, pemakanan, stress dan lain-lain. Dan tanda-tanda penyakit itu hanya muncul di peringkat ke dua iaitu peringkat pertengahan, badan dan mula protes dengan sakit-sakit, lenguh-lenguh, pening, lesu dan malas. Kiranya macam SNE ni membantu menyelesaikan masalah ini sebelum dibantu oleh BE dalam menyelesaikan masalah kulit.




Testimoni paling laris sekarang adalah ADIRA AF.Ramai bertanggapan dia makan BE kemudian terus jadi cantik.Sebenarnya dia makan BE+SNE+EXCEL TEA untuk dapatkan kesan positif sebegitu.Tapi saya pun seperti ramai kawan kawan yang lain,fikirkan bajet,so saya ambil dahulu makanan wajib iaitu SNE sebelum makan BE dan sekarang mengamalkan BE 4 biji sehari +SNE sebiji +EXCEL TEA minum macam ganti air putih atau minum pg dan malam (Pakej ni baru saya ambil).


Bila perubahan semakin positif,boleh kurangkan makan.Nak makan BE/SNE sebijik sehari pun boleh lepas tu.

Persoalan dibawah banyak saya terima,Saya dapatkan jawapan disini.


IBU MENGANDUNG BOLEH MAKAN BE TAK?

Kami tak galakkan sebab semasa mengandung, hormon memang berubah. Banyak sangat perubahan dalam badan. Secara semulajadi hormon dihasilkan badan bersesuaian dengan keperluan ibu dan bayi dalam kandungan. Dan BE  antara lainnya untuk menstabilkan hormon. Jadi, lebih baik dan molek makan SNE dan Wis-D untuk kesihatan ibu dan kandungan.



IBU TENGAH MENYUSUKAN BAYI BOLEH MAKAN BE TAK?

Boleh, tapi kami tak galakkan makan banyak banyak. Sebiji pagi dan sebiji malam. Dan minum air putih banyak banyak. Rasionalnya, kandungan BE adalah herba dan sifat herba biasanya panas. Jadi dikhuatiri ibu menyusu dihidrat @ kekurangan air dalam badan seterusnya mengurangkan kandungan susu bayinya. Bukan seperti dakwaan sesetengah pihak katanya BE mengandungi hormon. Jadi jika ibu menyusukan bayi lelaki dibimbangi anak tersebut jadi "lembut" untuk jangka masa panjang. Tidak sayang dan kenyataan tersebut sangatlah kelakar.  BE tidak mengandungi hormon, hormon ialah sejenis ubat contohnya hormon insulin untuk pesakit diabetes. Namun BE telah dikelaskan sebagai makanan tambahan dan bukan ubat, ramuan asasnya ialah herba semulajadi tumbuh-tumbuhan. Paling menariknya, kaum adam yang pon boleh mengambilnya untuk membantu menyeimbangkan hormon. Lelaki dan wanita semuanya mempunyai hormon dan pelan tindakan BE tidak hanya menjurus kepada hormon kewanitaan.




BAGAIMANA DENGAN DOS?

Standard dos ialah 2 bj pagi dan 2 bj malam. Tapi takde masalah kalau mahu makan banyak, contohnya 4 bj pagi dan 4 bj malam. Semuanya bermain dengan masa. Makan banyak lebih cepatlah kesan perubahannya. Itu sahaja, tanpa kemudaratan kesihatan. Cumanya kemudaratan poket dan bajet, ye. hehehe. Cumanya dinasihatkan minum air putih banyak banyak untuk mendapatkan kesan yang optimum hasil pembuangan sisa toksin yang maximum.


APAKAH EXCEL TEA?

saya ada terangkan dalam 1 entry penuh pasal Excel Tea diblog personal saya .DISINI.


APAKAH KESAN PEMULIHAN ?

Saya juga ada terangkan di entry blog personal saya.DISINI

BAGAIMANA NAK MENDAPATKANNYA?

Saya merupakan stokis SNE di Terengganu tapi pada yang luar dari Terengganu pun boleh hubungi saya untuk order produk Sne.Boleh emel Yuyu.lar@gmail.com atau Ryujan_89@yahoo.com.my atau ke facebook saya Yuyu Musa.Atau paling cepat boleh SMS saya 01129410140.

Biasanya saya confirmkan dulu dengan customer barangan nak order dan buat preorder.Lepas pembayaran dilakukan barulah saya pos.Jika stok ada(saya akan inform stok pada customer dulu sebelum pembayaran dilakukan),saya akan pos pada hari yang sama.


BERAPA HARGA KAPSUL SNE,BEUTSKIN ESSENCE,EXCEL TEA?

Beutskin Essence (60 biji):RM240 harga pasaran.
Kapsul SNE (60 biji):RM200 harga pasaran.
Excel tea (sekotak):RM90  harga pasaran.

Setiap pembelian pertama 200 keatas,terus jadi ahli.Saya akan kepilkan sekali bukti anda menjadi ahli bila pos barang.

HALAL ATAU TIDAK?

Sijil Halal Asia telah dikeluarkan.



KELULUSAN KKM?


KAPSUL SNE

kod produk:10022
kandungan:500mg/60biji
No.pendaftaran Kementerian Kesihatan Malaysia:MAL20034169TCR



BEUTSKIN ESSENCE

kandungan:500mg/60biji
No.pendaftaran Kementerian Kesihatan Malaysia:MAL08031430TR

EXCEL TEA


kandungan:30g X 30 uncang
Diluluskan Kementerian Kesihatan Malaysia


Semoga segala jawapan diatas menjawab persoalan pembaca/kawan kawan/customer.Kulit kita berseri punca dari darah yang sihat...:)

1 comment:

Zalmiera che ani said...

Berapa harga promosi sne+be